Monday 22 October 2012

Cardlift


Po ostatnich warsztatach kartkowych aż się palę do robienia kartek (dziękuję Kinga!). Nadarzyła się dobra okazja, bo na art-piaskownicy cardlift edycja Plakatówki. U mnie znowu pastelowo-cukierkowo, widać już tak mam:) Może kiedy przyjdzie zamówienie nowych zimowych papierów ILS zmajstruję coś innego.
Użyłam papierów UHK Gallery Miętowa Panienka i Motyl Emanuel z kolekcji Babie Lato,papieru do origami Heydy, elementów z zestawu zaproszeń Mary Mi Camille Collection, naklejek serduszek z Biedronki(!), białej tasiemki (zapomniałam ją przewlec i zdjęcia są "bez":) ups!)

                          
Since the card making worshop I'm obsessed with making new cards (thank you Kinga!), so I was happy to see a nice little cardlift courtesy of Plakatówka on art-piaskownica. I went for candy pastels - again, I  can't seem to help it:) Maybe once my order of new winter ILS papers arrives I'll cook up something different. 
I used UHK Gallery papers Miętowa Panienka and Motyl Emanuel from the Babie Lato collection, Heyda's origami paper, bits and pieces from the Mary Mi Camille Collection invitation suite, heart shaped stickers from a discout store and a white ribbon (I forgot to put it in when I took the photos:) ups!)






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...