Wednesday 12 June 2013

Święto Saskiej Kępy / Saska Kępa Day



Sobotni kiermasz z okazji Dni Saskiej Kępy już za nami - było świetnie, tłoczno, wesoło i smacznie:) 
Cieszę się, że moje kartki ( powyżej) i magnesy podobały się i znalazły nowych właścicieli. Spędziłam fantastyczny dzień wspierana przez moja mamę, która przywiozła swoje decoupage'owe cuda - cieszyły się ogromnym zainteresowaniem. Wpadła też moja Julcia z tatą i ciocia Kasia z rodzinką (Wam też baaaaaardzo dziękuję za wsparcie:)
Przyznam szczerze, że już mam ochotę na powtórkę ... za rok oczywiście:D 

The Saturday fair, part of the Saska Kępa Day celebrations, came and went and was absolutely fantastic - crowdy, happy and delicious:) I'm so pleased that people liked my cards (above) and magnets and bought a few! I've spent the best day with my mom who came with me and brought along some beautiful decoupage pieces - they were a hit. Julia also dropped by with her dad as did auntie Kasia with her brood (thanks sooo much for your support guys:)
I must admit I feel like doing it all over again ... next year that is :D





   

2 comments:

  1. Replies
    1. Dziękuję za miłe słowa - jak zawsze zresztą od Ciebie:) To była super przygoda!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...