Wednesday 18 December 2013

Święta pachną ... wypiekami




























Książki są jednym z moich ulubionych prezentów bez względu na okazję. I właśnie kilka dni temu dostałam taki oto wspaniały prezent (dziękuję Kasik!): super wydany zbiór przepisów Doroty Świątkowskiej, która prowadzi bloga o bezpretensjonalnej nazwie Moje wypieki. Przepisów jest mnóstwo - niektóre bardziej tradycyjne, niektóre zainspirowane ulubionymi słodyczami z kawiarni i sklepów np. ciasto a la snickers, misie lubisie, propozycje z nutellą (!) i kilka propozycji zaimportowanych czyli tęczowy tort, tort red velvet albo ciasto z maltesersami. Bardzo mi się podoba  ta różnorodność. Smakołyki są pięknie sfotografowane i w ogóle ta pozycja to czysta radość do czytania i oglądania dla tych, którzy lubią gotować ... albo po prostu jeść ;-) Moje dzieci zaczęły wznosić okrzyki zachwytu na widok tęczowego tortu (po cichu obiecałam sobie że zrobię im go na urodziny) a ja mam wielka ochotę na babeczki ze snickersami i sosem karmelowym. W ogóle jakby ktoś pytał za karmel zrobię wszystko! Można mnie nim przekupywać a nawet lekko szantażować :-) Książka jest świetna -  polecam też na prezent.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...