Saturday 14 February 2015

Walentynki kreatywnie


Mam dla was małe co nieco z okazji Walentynek - kart journalingowe do pobrania i wydrukowania w formie arkusza PDF.  Nie ukrywam, że jestem z nich bardzo dumna, bo to jeden z moich pierwszych "dojrzałych" projektów cyfrowych! Powstały dla mojej firmy, Mazu, ale chciałam sie nimi podzielić także tu, na cloutie. Mam nadzieję, że spodobają się wam i urozmaicą jakiś projekt, album lub PL.

Co sądzicie o pastelach na Walentynki? Jesli chodzi o pastele, jestem zawsze na tak:-)

Gotowy do wydruku plik PDF pobierzecie tu.

Miłej zabawy!



I have a little something for you in time for Valentine's Day - a pick of journaling cards you can download and print in PDF file. I'm quite proud of them actually, it's one of my first fully fledged digital projects! I made them for my company Mazu, but wanted to share them here as well. I hope you like them and perhaps use them in a project, album or your PL.

What do you think of pastels for Valentine's? I love them no matter the occassion:-)

You can download the file by clicking here.

Enjoy!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...