Saturday 10 March 2018

Planery 2018 do druku



Oj, trochę mnie tu nie było... Wiecie jak to jest: możliwości i pomysłów na robienie fajnych rzeczy nie brakuje (tak jak zwykłych obowiązków) a doba nie chce mieć więcej godzin. Wracam więc na mojego małego bloga może na chwilę, może na dłużej ... ale na pewno z przyjemnością. I pozdrawiam ciepło każdego kto na chwilę lub na dłużej tu wpadnie :-) 

Dziś proponuje wam miesieczne plannery 2018 od marca do czerwca. Są bardzo proste i nawet nie wiem czy można je nazywac plannerami. Bardzo lubię te dopieszczone, z rubryczkami, rysunkami, stylizowane itp. zamieszczane przez moje ulubione blogerki (worqshop, mypinkplum, onelittlesmile). Jendak z czasem odkryłam że potrzebuję kalendarza na co najmniej 3 miesiące naprzód. Terminy np. do lekarzy sa raczej długie no i lubię miec ręke na pulsie w kwestii wszelkich świąt, dni wolnych od szkoły, zabaw urodzinowych i tym podobnych. Może jest wiecej takich control freaków jak ja, może i wam się przydadzą.

                                                         
                                                                                 POBIERZ PLANER



Pozdrawiam ciepło!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...